Vad heter jag?

Åh... Jag är helt slut. Jag är så sönderstressad just nu att jag inte ens vet vad jag heter känns det som. Det är så mycket som pågår just nu och jag klarar inte stress bra. Jag är ingen sån människa. Jag har ordinerat mig medecinen "ta det lugnt" ikväll.. Jag ska äta en räckmacka efter att alvin har lagt sig. Till det tänker jag tända en herrans massa ljus och kolla på någon bra film. 
 
Min hjärna behöver en rejäl paus. Jag har i alla fall pratat med min handledare idag och han inte bara gillade min idé, han godkände den också. Ett bekymmer mindre. Däremot betyder det mer jobb för min del. Som tur är kan jag sitta på praktiken och jobba med det. Jag var rädd för att jag var tvungen att ta det utanför "arbetstid". Just nu vill jag inte ta några detaljer om det förrän allt är klart. Så ni får helt enkelt vänta och se.. 
 
Image by final gather (License)
Känner mig typ sådär...
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: