Städning pågår..

Alvin ska hem till Johan idag. Han ska sova där för första gången. Han ser fram emot det jättemycket och det kan jag förstå.. Han ville till och med köpa en dricka som han och Johan kunde dela på. Lite gulligt. Imorgon ville han sova hos sin farmor så det verkar som att hela min helg blir barnledig. Inte mig emot, men vad ska jag hitta på imorgon?
 
Planer för kvällen har jag redan. Några vänner kommer över. Vi ska väl sitta och dricka lite och umgås. Tanken var först att vi skulle gå ut på krogen, men sen kände vi att vi lika gärna kunde vara hemma istället. Så nu är vi det. Jag håller på att städa för fullt. Det är egentligen inte så mycket att städa, men jag gör det ändå. Det är några få grejer som ska plockas undan. Tvätten ska hängas. Jag måste dammsuga. Handla ska jag försöka hinna med också.
 
Det blir nog bra tillslut. Jag har redan startat tvättmaskinen, tömt diskmaskinen, startat diskmaskinen med ny disk, städat köket, städat vardagsrummet, städat balkongen och städat badrummet. Dags att fortsätta kanske..
 
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: