I never said it was going to be easy

Efter gårdagen känner jag mig helt färdig. Så jag hörde av mig till praktiken och sa att jag behövde vara hemma idag. Jag behöver få landa lite. Det har hänt så mycket under helgen och även om jag har förberett mig på det så hände allt så fort. Jag hinner inte riktigt med att tänka känner jag. 
 
Jag måste komma ikapp med städningen också. Jag får ta en dag och ett rum i taget. Allt har blivit så rörigt efter flytten..Jag ska ta tag i lite städning idag, men mest ska jag försöka landa i allt som händer. Just nu känns det skönt att jag har så många runt mig som stöttar mig för jag mår inte alls bra av det här.. 
 
Det tar mer än vad man tror att det gör..
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Du vet var jag finns. <3

Svar: absolut <3
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: