Helt slut och alldeles överlycklig

Jag är så totalt slut efter den här dagen. Det har hänt så mycket kul och jag har fått så bra och positiv feedback och roliga nyheter så det finns inte.. Snart kommer ni få veta vad allting handlar om.. Snart.. Åh, det kommer att bli så bra. Jag är så glad och så stolt över mig själv. Helt ärligt vet jag faktiskt inte när jag var såhär stolt förut..
 
Nu ska jag ut och röka min sista cigg för dagen. Sen måste jag sova. Jag har tandläkartid jättetidigt imorgon. Jag är livrädd och jättenervös, men det ska nog gå bra. Jag kommer få lustgas och mamma kunde eventuellt följa med mig. Det håller vi tummarna för.
 
Saknar min syster.. Hon kanske ska sova här någon dag snart.. Hoppas på det
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: