är det inte det ena så är det nåt annat

Igår skrev jag ju att jag inte hade mått så bra. Jag hade hemska svavelrapar hela eftermiddagen och kvällen. Jag tänkte att magen antagligen var lite i obalans och att det antagligen skulle gå över tills idag.

svavelraparna är borta nu tack och lov. däremot kraschade magen ihop inatt och nu får jag springa på toa hela tiden istället. Det kändes bäst och trevligast att stanna hemma idag. däremot mår jag utmärkt om man bortser från magen, så som vanligt har jag ingen aning om jag är sjuk eller bara har ätit något olämpligt.

jag har ändå tur att jag har så bra människor omkring mig som ställer upp när jag inte mår bra. Marcus lämnade alvin på skolan åt mig och köpte cigg åt mig imorse så jag inte skulle behöva ta mig ut. Johan sa att han skulle hämta alvin sen efter jobbet så jag slipper tänka på att försöka ta mig ut då med.

Jag ska försöka ta det lugnt idag. Men jag börjar få lite smått panik över tvätthögen så jag kommer nog försöka tvätta en maskin i alla fall. Men först ska jag bada. jag får alltid sån obehaglig frossa när magen krånglar.



Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: