Jag älskar att ha min syster här

Jag hade faktiskt en riktigt mysig kväll igår. Det var precis vad jag behövde.Vi poppade lite popcorn och tände massa ljus i vardagsrummet och sen kollade vi på skräckfilm. Efter att Marcus gick och la sig så kollade jag och Fia på ett avsnitt av Witches of East End också.
 
Jag kände mig duktig när jag gick och la mig också. Förutom den mysiga kvällen så storstädade jag igår. Jag rensade klädkammaren och Johan fick gå ner med det till källaren. Det är sånt som egentligen ska till tippen, men det har stått i klädkammaren i säkert ett år eller nåt sånt. Skönt att det äntligen är borta!
 
Nu ska jag och syrran sätta oss och måla lite naglar. Det var så länge sen jag verkligen satte mig ner och övade. Jag har aldrig tid med det längre, så det ska bli jättekul nu.
 
 
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: