Full rulle

 
Idag har det varit full rulle.. Först praktik och efter det så var det raka vägen till DBT. Vi pratade massor där om ett visst irritationsmoment som jag har haft. Jag och min behandlare har lite olika åsikter på hur problemet bör hanteras. Han har säkert rätt, men hur kul är det på en skala?
 
Efter DBT så hämtade jag Alvin och vi gick till Netto. Såklart så glömde jag köpa hälften av vad jag skulle ha, men det gjorde inte så mycket ändå. Alvin ville leka med en kompis och det fick han göra. Johan kom ner och vi delade upp alla julgrejer. Åh som jag längtar till julen nu! Fast jag måste införskaffa en hel del nya julgrejer med tanke på hur mycket Johan fick. Inte mig emot. Jag gillar att köpa julsaker.. Haha..
 
Efter att Johan dragit kom Marcus hit. Jag fixade lite käk till Alvin, slappade lite och sen var det dags att natta honom. Sen kom Amanda förbi en sväng. Det var evigheter sen vi umgicks. Och det är ju alltid trevligt att umgås med kompisar. 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: