Det kommer bli tomt utan dig, men det är bäst såhär

Idag har det hänt massor, fast jag typ inte har hunnit göra något än. Jag klev upp runt tio och dagen har bara flugit iväg. Jag behövde ta ett väldigt svårt beslut imorse. Jag beslutade nämligen att vi inte skulle ha kvar Sheeba. Det funkar inte att hon är så busig som hon faktiskt är. Hon har redan haft sönder massa saker och igår var hon på väg att ha ner tvn.
 
Det känns jättetråkigt och jag vet att Alvin kommer tycka att det är tråkigt också, men funkar det inte så gör det inte. Sheeba fick flytta hem till sin förra ägare istället. Jag tror att det blir bra för henne också. Här hemma tror jag att det bara blir Oscar. Vi ska nog inte ha mer än ett djur just nu.
 
Sheeba hoppade upp på den öppna spisen igår och började riva bort tapet från väggen.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: