Teatersöndag

Idag är det söndag. Och det betyder teater! Åh jag är så taggad just nu. Jag har en rätt lång dikt/monolog som jag måste lära mig utantill, men jag har inte tränat alls på den. I fredags kände jag att jag inte kan vänta längre. Jag läste igenom den ett par gånger och sen skrev jag ner massa stödord och började kolla vad jag kan. Jag kan den inte utantill än. Det hade jag inte räknat med, men det går åt rätt håll i alla fall. 

För tillfället sitter Alvin och kollar på tv och jag spelar ett spel på datorn. Om ett tag ska jag väl börja klä på mig och sen ska jag höra av mig till Robin och fråga när han hämtar upp mig. Det är så skönt när man får skjuts för då behöver man inte åka en hel timme innan det börjar. 

 
Det känns som att det kommer bli en bra dag igen..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: