Stressig, men rolig dag

Idag ska jag få träffa min kusin! Hon sitter på bussen hit just nu! Yay..Vi har planerat en picknick så jag hoppas verkligen att vädret tillåter det nu. Det verkar som om det kommer att vara molnigt resten av dagen och det känns inte sådär kul faktiskt.. 

I eftermiddag ska jag åka ner med ett stort lass grejer till loppisen.. Jag har två bord imorgon och jag är lite rädd för att jag valde fel dag att ha två bord på. Det är ju tydligen loppis i smehallen den här veckan också.. Jag hoppas verkligen att det kommer lite folk ändå imorgon. Förra veckan var det knappt några alls där. I värsta fall får jag väl kolla när bordet är ledigt nästa gång och boka det då också. 

Det känns som om dagen kommer att bli lite smått stressig, men det får gå. Nu ska jag plocka fram lakan som jag kan ha och lägga på det extra bordet som jag ska ha och sen ska jag klä på mig och fixa mig lite. Efter det är det raka vägen ner på stan och möta upp Mickis. 

Hittade ingen bild på mig och Mickis, så jag bjuder på en bild på mig som jag tror att Mickis har tagit. Bilden är från 2008 när vi var i Tallinn.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: