Somliga går med trasiga byxor

Åh, jag blev så ledsen igår. Jag hade på mig mina silvriga leggings. Dom var skitsnygga och satt jättebra. Tyvärr var materialet på dom väldigt konstigt. Mina lår och min rumpa töjde liksom ut materialet (och jag antar att det inte var ämnat att töjas ut) och byxorna typ sprack. Jag vet inte hur jag ska förklara, men det blev sprickor i alla fall. Så jag kan tyvärr inte använde dom längre.

Byxorna gick inte sönder helt för det var ett annat material under, men det var helt genomskinligt så det funkar inte alls. Lite tråkigt, men samtidigt så gör det inte så mycket. Dom kostade inte överdrivet mycket ändå.

Så såg det ut från början..
Så såg det ut efteråt.. Inte världens bästa bild, men ni kanske fattar ändå..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: