Jag har blivit kär


För en tid sedan så la jag upp en bild på en telefonkiosk som jag så gärna ville ha, men inte kunde köpa då det skulle vara för krånligt att åka ända till England för att hämta den. Dagen efter la en tjej upp en liknande på en köp och sälj-sida. 

Jag var väldigt snabb och bestämde att jag skulle ha den. Hon har inte haft tid att mötas förrän nu. Jag har längtat och längtat och nu är den här! Den är ca 70 cm hög och jag är så kär! Katterna är rätt nyfikna på den också.

Jag kan helt ärligt inte ens fatta att jag har den! Den är så fin! Jag är så kär i den (om man nu kan bli kär i en möbel)! Den har glashyllor inuti så man kan ställa saker i den, fast jag vet inte om jag vill göra det. Jag gillar den som den är. 
Johan

du får tacka lilith som snabb tipsa dig om den :)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: