Glöm inte att andas

Whoa vilken dag. Jag har inte ens tid att skriva det här blogginlägget nu egentligen, men jag kör på ändå.

Imorse lämnade jag Alvin på dagis, fixade mig och drog sen iväg till mina syskons farmor. Hon har hållt på med teater i många år och jag tänkte att det skulle vara kul att höra hennes åsikter om mina repliker osv. Det var kul att få lite teatertips. 

Efter att jag hade varit där så åkte jag direkt till teatern och var där till ungefär två. Sen var det bara att börja ta sig mot sjukgymnasten. Jag var där i nästan en timme. En snabb sväng på stan för att köpa nya böcker till Alvin och sen bussen hem.

Klockan är nu ungefär kvart över fem.. Jag har kanske varit hemma i en halvtimme. Och snart ska jag iväg igen.. Jag ska hem till en kompis en liten stund. Efter det ska jag hem och börja tänka på nattning och efter det ska jag äntligen äta!

Jag har knappt hunnit andas idag känns det som. Full fart åt alla håll och kanter.

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: