Fullt upp hela dagen

Det har varit en fullspäckad dag. Imorse var det visserligen rätt lugnt. Det enda jag gjorde då var att ge Alvin frukost och lämna honom på dagis. Runt tolv bar det av till praktiken. Manusläsning och det gick hyfsat.. 

När jag kom hem så var min syster hos mig. Vi gick och hämtade Alvin och efter att jag satt mig på balkongen så började telefonen ringa. Det var det ena och det andra. Mamma ringde och ville komma över, så det fick hon göra. Johan kom hem strax efter. 

Vi köpte familjepizza och bjöd mamma och syster på. Sen gick jag till affären och efter det var det nattning för Alvin som gällde. När jag läste för Alvin så gick Johan och la sig. Han har inte somnat än, men det kommer nog snart. Han är rätt så trött. Fast det skulle jag med vara om jag gick upp tjugo i fem och jobbade en hel dag.

Nu när båda killarna ligger och sover så passar jag på att njuta av lite ensamtid. Jag kan göra vad jag vill! Jag kan spela, se en film/serie eller bada!  Jag har ingen aning om vilket av det jag ska göra, men något blir det i alla fall..

Den här killen blev försäkrad idag (lite sent, men nu är det gjort)
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: