Fastnade visst igen..

Mamma kom över tidigare. Hon var redan hos oss när jag kom hem från DBTn. Först satt vi och pratade en liten stund och sen gick hon ut och lekte med Alvin. När dom kom in så höll Johan på med maten, så hon stannade och åt här också. Det var riktigt trevligt.

När Alvin hade gått och lagt sig så satte jag mig på balkongen och började redigera videos. Jag upptäckte sen att det hade kommit nya videos från några youtubers som jag följer så jag råkade fastna där och på twitter istället.. Nu är jag i alla fall klar med två av mina tre videos som jag skulle redigera. Den tredje får jag ta någon annan dag när jag har tid.

Nu är det snart sovadags för min del. Johan fyller år idag (klockan är ju faktiskt efter midnatt) och jag ska lämna Alvin på dagis.

Grattis älskling
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Hälsa och gratta ifrån mig!

Svar: Det ska jag göra.. Så snart han har vaknat :p
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: