En blöt svans

Min huvudvärk börjar äntligen lätta lite grann. Det bankar fortfarande på rätt rejält, men inte lika mycket som imorse. Jag har bara tagit det lugnt idag. Jag orkade inte ta mig iväg till DBT idag. Det mest ansträngade jag har gjort idag är att muta Oscar med godis så att Johan kunde tvätta rent hans svans. 

Oscar har en väldigt fluffig svans och han är rätt klantig och trög så svansen hamnar oftast där den inte ska (i typ diskhon osv). Han borde vara lite bättre på att hålla rent svansen, men det är han inte. Så idag när Johan hittade en tova så var det dags för tvättning  och borstning av svans. Det var inte uppskattat, men behövligt.


Oscar som alltid annars är snäll började fräsa lite åt Johan och försökte smita undan hela tiden. Nu är den ren i alla fall..
milina.blogg.se

Usch vad jobbigt med huvudvärk :/

Tänkte även bara berätta att jag har en giveaway på bloggen där man kan vinna en valfri bikini! :)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: