Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder

Usch, vilket tråkigt väder det är. Jag läste någonstans att det skulle vända imorgon, så jag hoppas verkligen det. Jag måste gå till DBT idag och det känns så surt så det finns inte. Jag hade inte brytt mig om jag hadt bättre skor, men dom enda skorna jag har som jag kan ha just nu är ballerinaskor i tyg. Det känns inte så lockande om jag ska vara ärlig.

Det är lika bra att börja gå på en gång efter att jag har lämnat på dagis. Går jag hem först så lär jag väl bli försenad. Då sitter jag hellre i väntrummen en stund extra och väntar.

En sån här regnkappa har jag inte kvar heller. Håller alla tummar och tår på att det inte börjar regna när jag är ute idag. (Gammal bild)
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Jag brukar tycka att det är mysigt när det regnar, men inte när det regnar flera dagar.. vad hände med sommarvärmen och det fina vädret vi hade!? :(

Svar: Jag kan också tycka att det är mysigt, men jag vill helst vara inne när det regnar..:P
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: