Delta utan att döma

Hoppsan.. Jag råkade visst fastna lite på youtube igen. Jag upptäckte igår att två av mina favorityoutubers (Alfie och Zoella) var ett par så jag har kollat på massa videos med dom.. Dom är så söta ihop haha..

Idag är det DBT som gäller. Och jag är sjukt taggad över att presentera läxan.. Vi hade läxa i medveten närvaro. Det fanns lite att välja mellan, men jag tog att delta utan att döma. Och den gjorde jag igår på teatern. 

Tanken var att jag verkligen skulle försöka vara där och gå in i rollen osv utan att döma mig själv när jag gjorde fel. Det kändes faktiskt mycket bättre. Jag tror att jag råkade döma mig själv några gånger, men det var inget jag tänkte på. Jag ska helt klart fortsätta göra så på teatern. 

Nu är det dags att fixa sig och sen gå till bussen..

I brist på nya bilder får ni en gammal bild på mig som jag älskar
Olivia

Vart går du teater?

Svar: Teaterföreningen Sigurd.. Nu vet jag inte riktigt vart du bor någonstans (försökte kolla på din blogg efter ledtrådar, men utan resultat :P), men jag bor i alla fall i Eskilstuna.. Här är hemsidan :) http://www.teaterforeningensigurd.se/ Om du bor i närheten så behöver vi alltid fler skådespelare
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: