Balkonghäng

Jag förstår INTE! Jag hade tänkt ut vilka blogginlägg som skulle skrivas igår och allt.. Och sen bara glömde jag.. Igen! Nåväl.. Idag är en ny dag. Och klockan är efter ett, men så får det vara.

Jag sitter här på balkongen och myser en stund. Det är tråkigt grått väder idag igen, men det är ändå mysigt här ute. Någon dag ska jag fixa här ute också, för nu är det så rörigt längs sidorna.. Jag skulle vilja göra en storförändring, men jag vet inte hur det ska gå till. Min möbler är stora och jag har inte en jättestor balkong. Möblerna kan typ bara stå på ett sätt för att det ska bli bra. Det här krävs lite fundering.

Om en stund ska Johan iväg på ett möte. Han är supernervös och om han har tur kan det leda till anställning. Håll alla tummar och tår som absolut går nu! 

Man ser nästan nervositeten på honom
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: