What a wonderful day

Idag är en riktigt bra dag. Den började visserligen med att jag försov mig, men det gör inte så mycket. Teaterrepetionen idag var jättebra. Och som pricket över i så fick jag veta idag att jag från och med nu har praktik på teatern. Man skulle nästan kunna säga att jag praktiserar yrket skådespelare. Mina huvudsakliga arbetsuppgifter är att öva på manus och repetera. Vilken underbar praktik! När vi dessutom sätter upp teatern i sommar så räknas även dom tillfällena som praktik. Jag är så nöjd!

Nu ska jag göra en jättebradag bättre genom att spela lite sims. Alvin har beslagtagit min telefon för han ville också spela lite. 

 
Inget beskriver min glädje bättre än den här bilden just nu.. Typ så glad är jag idag!
Therese

Men jaaa, vad glad jag blir för din skull!! :) det kommer ju bli megabra med praktik där!

Svar: ja, jag är jätteglad :D Så sjukt kul det ska bli.. Nu slipper jag dessutom ha dåligt samvete över att vara borta.. För det är ju praktik!
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: