trötthet och yrsel

Jag är trött.. Det här är så ovant för mig. Att ha så mycket saker att göra hela tiden. Jag gissar på att det blir en tidig kväll för mig ikväll.. Om jag inte råkar fastna vid gossip girl.. Den serien är farligt beroendeframkallande. Jag ska i alla fall hinna se någon avsnitt innan jag lägger mig.

Jag har i alla fall hunnit få någonting i magen. Jag slängde ihop en räksmörgås som fick bli dagens mat. Helt okej.. Jag hann med en dusch också. Så otroligt skönt.. Dock blev jag lite yr när jag klev ur duschen, men det kan ha att göra med att jag gick från värme till kyla på kort tid. 

Nu ska jag ta fram lite choklad, en burk cola, en penna och korsordstidningen jag köpte idag. Det blir perfekt att ha till gossip girl gissar jag. Vem sa att man inte kan göra mer än en sak åt gången?

Xoxo.. (fan! jag kan bara inte sluta.. jag tänker xoxo i mitt huvud hela tiden!)

Trött, men glad
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: