Stackars lilla bumbi..

Det blev inte överdrivet mycket sömn inatt.. Jag har tagit igen lite nu på förmiddagen, men jag känner mig ändå väldigt seg. Alvin vaknade inatt  och kom in till mig. Han nästan grät för att han hade så ont i sitt ena öra. Jag hade ingen koll på tiden alls, men han låg och hade ont bra länge. 

När Johan äntligen vaknade (det är skitsvårt att väcka honom mitt i natten) så hämtade han Alvedon (och jag gjorde inte det själv eftersom Alvin vägrade släppa mig) som Alvin fick ta. Alvin lyckades somna om runt sju nån gång tror jag.. Jag skulle tippa på att han kom in till mig någon gång mellan tre och fyra.

När han vaknade hade han inte ont, men jag har ändå ringt till vårdcentralen. Utifall det skulle vara öroninflammation så har dom ju oftast ont på nätterna när dom ligger ner. Tyvärr fick jag telefontid rätt sent idag, Hoppas på att det inte är öroninflammation och att han kan sova inatt utan att få ont..

Världens finaste
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: