Soffhäng med mina vänner Blair, Serena, Jenny, Chuck, Nate och alla de andra..

Idag var tanken att jag skulle stå på loppis, för det gör jag varje lördag. Dagen blev inte riktigt som planerat. Jag fick migrän igår kväll och trots att jag tog alvedon så blev det mycket värre väldigt fort. Sån hemsk migrän som jag hade igår/idag vet jag faktiskt inte när jag hade sist. 

Vanligtvis brukar jag kunna bota min migrän rätt fort med min egna lilla hemmakur. Men trots solglasögon, mörker och cola i massor har jag fortfarande lite migrän kvar..Inte lika hemsk som igår och inatt dock. Man får väl vara glad över det lilla..

Dagen har spenderats med Gossip Girl. Jag har varit jättefrustrerad för vädret har varit jättefint och luften har varit jätteskön. Jag kände mig inspirerad till att göra något kul, men migränen förstörde allt. Jag har inte orkat göra annat än att ligga på soffan hela dagen. Så dumt.. Hoppas vädret är lika fint imorgon och att jag mår bättre.. Man vet aldrig med min migrän.. Ibland kan den lura mig så att jag tror att den är borta, men sen kommer den där som ett åskväder från en klar himmel..

Hoppas alla har haft en bättre lördag än mig.. XoXo (ja, det fastnar liksom i huvudet när man sett ett X antal avsnitt av Gossip Girl på kort tid)

Jag längtar efter sommar och sol.. Jag blir fylld med liv och inspireras till att göra roligare saker än att sitta hemma.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: