Okej, jag är vaken

Jag är vaken. Jag hade nog tänkt att sova en stund till, men sen ringde Carola. När jag svarade så var jag så trött att jag inte mindes att hon var på sjukhuset med sitt minsta barn. Så jag klev upp så att jag faktiskt skulle kunna koncentrera mig på vad hon sa.. När vi lagt på så kändes det bara onödigt att lägga sig igen..

Tanken var egentligen att jag skulle fortsätta på tatueringen idag, men jag har lite annat som jag prioriterar först. T.ex städa klädkammaren så man faktiskt kan komma in där. Jag har skjutit på det jättelänge och eftersom Johan städade typ hela lägenheten när jag vilade middag igår och Alvin är hos mormor så passar det bra idag.

Men allra först ska jag nog ta mig ett litet bad tror jag. Och kanske en ansiktsmask.. 

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: