Ny design!

Nu är nya designen här! Den är så sjukt fin och jag är överlycklig! Jag vill nästan inte sluta titta på den. Älskar färgerna. Det är underbara Denise som har gjort den!

Kommentera gärna om vad ni tycker om den! 

 
Hanna - Min vardag, smycken och mode

Superfin design!

Svar: Tack :)
Arasen

Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Sv. Samma häär!! Nu ska jag titta.. aaaah!!

Svar: Jag såg det inatt.. ! Åh det var så bra!
Arasen

Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Sv. Ja! vi fick ju iallafall svar på alla frågor.. men såklart lämnades vi med nya :) vem tror du slog Ali med stenen?

Svar: Åh jag vet inte! Jag har ingen aning faktiskt.. Vem tror du? Jag ska kolla en gång till för livestreamen jag såg inatt slutade funka så jag har missat några sekunder och någon minut här och där.. Jag blev helt chockad när jag såg Mrs D på slutet..
Arasen

Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Sv. jaha :o jag vet inte.. många säger att det är Jason, för vem skulle annars mrs d hjälpa så pass mycket att hon begraver sin egna dotter? men det känns för lätt. kanske en tvillingsyster? :p haha jag har inte den blekaste.. ja eller hur!! vad hände där??

Svar: Jag funderade också på Jason.. Men jag tror inte att Jason är A.. Dom har ju sagt att dom inte ska köra tvillingteorin på Ali, men å andra sidan vet man aldrig med dom.. Frågan är ju vem som dödade henne.. Var det samma som försökte mörda Ali? Och varför skulle den personen då mörda Mrs D som skyddade? Och vad viskade Melissa till Mr Hastings? :P
Arasen

Anonym

Sv. Ja men precis.. Noel kanske är A? Lite långsökt kanske, men vart försvann han? Eller Arias lillebror? Ååh kan det inte bara bli 11 juni nu :(

Svar: Fast varför skulle då Noel hjälpa Ali att gömma sig? Men jag undrar också varför han försvann.. Vill också ha juni nu
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: