Någon kom tassande in till sängen inatt..

Åh vad trött jag är. Det blev inte överdrivet mycket sömn inatt. Alvin kom in någon gång under natten och efter det har jag varvat att vara vaken och sova. Han verkade inte ha ont i natt i alla fall så det var ju skönt. Jag tror att han kom in pga en mardröm istället. 

Idag blir det loppis för mig. Det är både skönt och jobbigt på samma gång. Skönt eftersom jag var hemma förra veckan, men jobbigt eftersom jag är trött. Jag hoppas det vänder och jag blir lite piggare.. Annars lär det nog bli en tupplur när jag kommer hem.

I övrigt händer det inte mycket idag. Alvin ska få åka hem till sin mormor och sova. Han har själv frågat efter det, men jag klagar inte. Det ska bli så skönt att få sova en hel natt.. Jag längtar redan.

Nu ska jag ta och fica mig innan det är dags att åka. 

Känner mig typ såhär just nu.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: