Lyxig hemleverans

Idag har jag fått en liten lyxigare hemleverans..Det passar perfekt en sån här trist onsdag.. 

Igår fick vi hem reklam från Hemglass och jag blev helt plötsligt jättemegasugen på deras glass.. Det var jättelängesen jag åt det. Jag klickade mig in på deras hemsida och upptäckte att man faktiskt kunde sätta ihop en egen liten mix av olika glassar.. 

Så jag började fixa min egen glassblandning. En glassmix med bara glassar som jag/vi gillar. Det är mycket bättre än att köpa en annan blandpåse med glassar som blir över för att ingen gillar just dom. Ännu gladare blev jag när jag såg att man kunde få glassen utkörd en annan tid än den ordinare tiden då glassbilen kommer. Det är ju perfekt för såna som mig som ALLTIG missar glassbilen när den kommer. 

Det stod att de skulle höra av sig antingen på mail eller telefon inom 24 timmar och boka en tid för hemleverans, men det kunde ta några dagar innan leveransen kunde äga rum. Och när jag var på teatern så ringde någon mig, men jag märkte inte något. Jag kände inte igen numret, men gissade att det kunde ha varit Hemglass. När jag satt och åt ringde samma person igen och mycket riktigt så var det från Hemglass. 

Han som jag pratade med frågade om det gick bra att han kom efter att han hade slutat jobba. Visst, okej tänkte jag. Eftersom han hade slutat jobba så antog jag att han skulle komma i en personbil, men när jag gick ut nyss för att möta honom så kom han i glassbilen. Det kändes faktiskt lite häftigt att glassbilen kom bara för min skull haha..

Nu har jag i alla fall lite god glass i frysen och jag har precis ätit en av mina favoritglassar som jag inte ätit på flera år! Så gott!

 
Ida och Amanda

Härligt!♡

Svar: Ja, glass är ju så underbart gott! :)
Arasen

isabella

haha, måste prova detta!

Svar: Gör det! Du ångrar dig inte :D
Arasen

Elina

Alltid velat det ju!! Awesome! :D
Dundernajs blogg också hörru!

Svar: Det var helt klart värt det :) Så gott med deras glass ju :)
Tack så mycket :) Gillade din blogg också :)
Arasen

Emmy

Åååh vad kul! Har inte testat på den tjänsten men vad häftigt, älskar deras glass förövrigt :D

Svar: Ja, det var lite kul faktiskt.. Kul att prova på något nytt också :)
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: