Lego överallt

Jag sitter här och väntar på att få lämna Alvin på dagis. Han började nio, men vi har inte kommit iväg än. Vi försov oss inte så det är inte därför. Jag är elaka mamman idag, men ibland måste man vara det också.

Alvin har setat och lekt med lego på morgonen och det i sig gör mig ingenting. Men när jag skulle ropa att det var frukost så upptäckte jag att han hällt ut hela legolådan på golvet. Det är inte några bitar. Först ville han inte plocka upp, men jag sa att det skulle han göra i alla fall.. Han fick en liten paus i plockandet för att äta frukost, men nu får han fortsätta..

Jag har ett rätt späckat schema nu på dagen och sen kommer min arbetskonsulent hit. Jag har liksom inte tid att ta rätt på det själv och det känns inte kul att ha lego över hela golvet när hon kommer sen..

Inte mycket kvar nu..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: