Jag längtar och det är inte ens till mig

Kalasplaneringen gick jättebra igår. Alvin berättade precis hur han vill ha det och så. När jag sen satt och letade lekar till kalaset så fick jag en briljant idé. Jag vill inte säga så mycket nu utifall något skulle skita sig, men om allt går som det ska så kommer Alvins 6-års kalas att bli så sjukt jävla bra! 

Förutom det här över så har Alvin bestämt vad han vill ha för fika och att vi ska ha ballonger och dekorationer. Det var faktiskt kul att han var med och bestämde i år. Det är ju ändå hans speciella dag (ja, vi firar den då i alla fall) och då tycker jag att han ska få ha nåt att säga till om.

Jag beställde alla grejer till kalaset igår, så det enda som är kvar är allt fika och sånt där.. Det kan jag ju inte köpa än. Och sen måste jag försöka fixa någon slags skattkista som skatten ska ligga i.. Min syster har lovat att hon ska komma och hjälpa mig under kalaset också. Så skönt!

Här är Alvins första tårta.  Tänk att han redan blir 6 år. Tiden går för fort!
 
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: