Jag kommer inte på någon bra rubrik, så läs inlägget istället..

Idag har varit en riktigt bra dag. Trots att jag försov mig. Jag älskar att ha praktik på teatern. Det är så kul att hålla på med och jag är så glad att jag äntligen har börjat med det. Jag längtar efter träningstillfällena även fast jag tycker att det är jobbigt att ta mig dit. Personerna där är trevliga och jag känner att jag kanske passar in lite grann. 

Jag fick skjuts hem från teatern av en vän som också går där. Vi kommer riktigt bra överrens och jag uppskattar verkligen vår vänskap. Teatern har gett mig fler nya vänner och det är jag så glad över. 

När jag kom hem så gick Alvin och jag runt till hans kompisar och bjöd in dom på kalas. Han tyckte att det var kul, trots att bara en av kompisarna var hemma när vi plingade på..

Nu är det dags för lite mer Gossip Girl.. Xoxo..

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: