Helt slut i både kropp och knopp

Det blev ingen bloggning igår kväll. To tell you the truth jag var helt slut och orkade knappt tänka.. Alvin hade en riktig gnälldag. Han gnällde från morgon till kväll och tillslut kändes det som om mina öron blödde.. Tur att jag älskar honom.. 

Idag står praktik på schemat. Egentligen känner jag mig inte pigg någonstans, men det kanske är bra att komma iväg ändå. Dessutom behöver jag fortsätta öva lite repliker. Snart har hela mars gått och sen är det bara april, maj och juni som jag har att träna på. I Juli blir premiären.

Fast klockan är bara tio och jag börjar ett. Jag hinner nog se gårdagens avsnitt av The Fosters innan jag börjar fixa mig och allt sånt.. Då kanske jag slipper tänka på alla ljud som kommer ifrån köket just nu. Vaktmästaren är här och fixar.. Äntligen!

En random bild.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: