Fåglarna kommer tillbaka och börjar sjunga tidigt på morgonen, mysigt eller jobbigt?

Det känns lite jobbigt att ha missat utmaningen i helgen, men vi kör på ändå. Det är ju ändå bara 3-4 gånger som jag har missat den nu. Och det är faktiskt inte så farligt. Temat den här veckan är vår!

Det känns både mysigt och jobbigt faktiskt.. Det känns mysigt för att man hör att våren är på väg osv, men det är lite jobbigt för jag avskyr verkligen fåglar.. Nej, avskyr är fel ord.. Jag HATAR fåglar. Elaka, onda, fula varelser.. Jag avskyr alla fåglar förutom blåmesar och falkar.. 

En söt liten blåmes
Nnad - A Colorful Blog

Jag tycker fåglar är fina, men inte som husdjur :P

Svar: Jag har blivit jagad av fåglar och är livrädd för dom.. :P
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: