Beslutsångest

Idag har jag värsta segdagen. Jag är trött och jag har ont i hela kroppen efter gårdagens loppis. Den enda planen jag har för idag är att duscha.. Sen har jag ingen aning om vad som händer..

Just nu står det mellan att spela The sims eller att Kolla på gossip girl. Fördelar med att spela sims är att jag rensar huvudet helt och inte tänker på några bekymmer och måsten. Jag får frisk luft och det är kul att spela. Nackdelar med att spela är att det blir lite kyligt och jag sitter inte jättebekvämt. Fördelar med GG är att det är varmt och mysigt. Jag sitter bekvämt och serien är bra. Nackdelar är väl att det blir rätt långtråkigt i längden och mina känslor ändras under seriens gång (jag varvar mellan att gråta och skratta och det är rätt jobbigt).

What to do? Jag kan inte bestämma mig!

Jag skulle ju gärna vilja fortsätta på min familj.. Jag har kommit en bit redan, men jag är långt ifrån klar. 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: