2 inlägg i 1

Eftersom jag inte hunnit blogga alls idag blir det 2 inlägg i 1 nu.

5 tekniska prylar du tycker är onödiga

Jag tycker egentligen att rätt mycket är onödigt, men jag har inga argument varför egentligen.. Det står verkligen helt still i huvudet på mig. Jag leker därför härmapa och säger hårtork. Jag har läst det på andras bloggar idag och jag kan hålla med om argumentet att håret ändå torkar.. Fast om man istället skulle duscha på morgonen en iskall vinterdag så är det rätt bra med en hårtork i alla fall kom jag på.. I stand corrected.. Så onödig kanske den inte är ändå.. 

I give up! Berätta istället vad du tycker är onödigt så kanske jag upptäcker något nytt, kul och onödigt som jag inte behöver köpa.. 

En liten herres födelsedag


Dagen började bra. Alvin var nöjd och glad. Ännu nöjdare blev han över surfplattan som han fick av sin Morfar och hans fru. Jag blev lite avundsjuk.. Bara lite.. Jag vill också ha en ju! Det var typ den och spelet Operation (som han fick av mig imorse) som var favoriterna. Inte så konstigt med tanke på vilken liten spelnörd han är (han brås på mig).

Det blev våfflor till lunch och efter fika nr 2 så har han mest setat med sin surfplatta. Jag och hans gäster spelade lite Wii istället. Det började med att jag skulle visa mamma några av övningarna som jag gjorde igår, men sedan ville alla börja prova helt plötsligt.

Kvällen avslutades med Bingolotto (för mig och johan) och pizza (för Alvin och Johan). Nu sover Alvin som en stock och jag ska sätta mig och se om jag hittar några bra och roliga appar för mitt lilla troll..Tips på barnvänliga appar mottages med stor glädje.

 
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Jag skulle avlida utan min hårfön. Mitt hår har ett eget liv så fönar jag inte håret efter duschen ser jag ut som ett troll :)

Svar: Haha, ja då är den kanske inte så onödig då :P
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: