Wanna take a bite?

Nu tänkte jag ta och krypa ner i sängen bredvid min kärlek. Jag borde ha gjort det för längesen, men så blev det inte. Hoppas jag inte är lika seg imorgon som jag har varit idag bara. Jag har typ haft en smygande huvudvärk hela dagen, känt mig alldeles seg och trött. 

Jag bakade cupcakes i alla fall. Jag hade redan planerat blogginlägget om det. Jättegoda cupcakes (och fina såklart).. Fast så blev det inte riktigt. Dom blev alldeles för kladdiga. Och jag förstår inte varför jag envisas med choklad när jag vet att jag bara gillar choklad i små mängder. Dessutom gillade jag inte att frostingen var så rinnig. Det går ju visserligen att ändra med hjälp av lite florsocker och så, men jag ville prompt göra som det var i receptet.

De enda två skillnaderna i receptet var väl att jag kanske gjorde hålet inuti lite för stort och att jag hade på strössel istället för hasselnötter. Det ska i alla fall föreställa typ choklad och hasselnötscupcakes.. Eller nåt sånt.
Inte världens vackraste
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Men åååh så goda de ser ut!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: