Sleepless in Eskilstuna

Jag är så trött idag. Jag vet att jag skriver det ofta, men inatt har jag sovit så sjukt dåligt. Jag hade jättsvårt att somna och lyckades inte somna förrän runt halv tre. Ca tre timmar senare vaknade Alvin. Han fick ligga bredvid mig i sängen så jag har varvat att sova och vara vaken.. Har nog max sovit en timme från att Alvin vaknade och jag gick upp. Sov ungefär fem-tio minuter åt gången..

Idag kommer Lilith hit. Vi ska spela in ett nytt avsnitt av Crazy Bitches som ska upp på söndag. Det känns bra, för varken hon eller jag har direkt haft tid att ses något förra veckan. Och på tal om det så kommer hon säkert närsomhelst. Jag måste börja fixa mig. Jag har fortfarande lite rester av gårdagens smink i ansiktet..

Jag vill bara lägga mig ner och sova..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: