Mina fem bästa köp

Jag tänkte lista dom fem bästa köpen jag har gjort i HELA mitt liv. Grymt svårt, men värt ett försök.

5.Balkongmöblerna. Dom är så fina! Haha..

4.Matbordet. Det är så stort och rymligt. Så skönt att kunna ställa fram all mat på bordet istället för att man måste hämta från diskbänken. Bra när man har gäster också.

3.Min fejkade öppna spis. Den har gett sån otrolig mysfaktor till hela lägenheten. Jag bryr mig inte om att jag inte kan ha en riktig brasa i den. Jag nöjer mig med några tända ljus och myskvällen är räddad.

2.Min tv. Jag hade velat ha en platt-tv sååååå länge. När jag äntligen beslutade mig för att köpa en blev jag så otroligt nöjd! Då kunde jag inte ens tänka mig att jag haft en liten tjocktv förut. Jag skulle inte under några omständigheter kunna gå tillbaka.

1.Min soffa! Den är så snygg och så skön! Jag älskar den. Dessutom fick jag den jättemegabilligt och det är ju alltid bra!

Den fejkadde öppna spisen när det står ljus på den
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: