Min lediga dag

Idag är min lediga dag. Jag hade planerat att inte göra någonting alls. Kanske möjligen städa lite..Men mest tänkte jag bara njuta av den dagen då jag är HELT ledig från allt. Det är den enda dagen i veckan jag är helt ledig! 

Gissa vad jag ska göra om en liten stund... Eftersom det är så svårt att lista ut så ska jag tala om det.. Jag ska åka in till kulturhuset för att lämna in min klänning som sprack igår.. Och samtidigt tror jag att jag ska repa lite.. Där var min lediga dag borta.. Lite bitter är jag, men det är bara att bita ihop och se glad ut. 

Jag måste verkligen fixa mig snart och klä på mig lite kläder och åka iväg.. Egentligen skulle jag vara där runt ett, men det finns inte en chans att jag hinner det. Jag råkade ta en rätt lång sovmorgon.

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: