Jag vill inte idag

Idag är det DBT. Jag hoppades nästan inte att det var något för jag hade inte fått något sms om det (det kommer alltid ett sms dagen innan). Jag smsade i alla fall min sjuksköterska och frågade. Och det var klart vi hade det idag. Jag ser inte alls fram emot det idag kan jag säga. Jag ser inte ens fram emot den här veckan.

Innan jag ska iväg idag ska jag försöka göra lite nytta. Jag måste fixa disken som jag inte tog rätt på efter mig igår. Jag var helt enkelt för trött. Jag skulle behöva byta sängkläder också, men jag vet inte riktigt om jag klarar av det själv. Mitt täcke väger ju åtta kilo och även om det inte är jättetungt så blir det rätt otympligt när man ska byta påslakan. 

gammal bild på mig som Alvin har tagit
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: