Jag vet!

Jag vet mycket väl om att min blogg har blivit lidande.. Jag har för mycket just nu. Och när jag inte är hemma är det väldigt svårt att blogga.. Därför tänkte jag börja köra med lite fler tidsinställda inlägg när jag inte är hemma.. Så att bloggen ska ha ett naturligt flyt.. Så som jag vill ha det. ungefär 3-4 inlägg om dagen.. 

Det tar dessutom ofta tid för mig att varva ner på kvällarna efter repen.. Jag går in i rollen så mycket att det är svårt att kliva ur den ibland. Att gå in i rollen är hur enkelt som helst, men att släppa den är inte lika lätt.. Jag kom hem lite innan nio idag, men jag har ändå inte kännt att jag kan blogga förrän nu. Och så vill jag inte ha det! 

Har ni några önskemål om tidsinställda inlägg får ni mer än gärna framföra dom. Det kan vara allt från boktips till videobloggar till önskerubriker.. 

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: