Jag saknar dig fast du inte ens har åkt än

Här har det städats för fullt.. Johan har skurat hela badrummet från topp till tå. Han låg till och med och skrubbade golvet under badkaret. Syrran kom hit och hjälpte till att tömma och damma ur våran stora tvmöbel. En av mina älskade änglar gick sönder, men det är ju tyvärr sånt som kan hända.

Robin var här och tränade lite repliker också. Det tar sig. Så länge jag kommer ihåg vart jag ska säga vad så blir det nog bra. Det är inte många dagar kvar och repen blir allt tätare och tätare. Vi kommer att ha rep fyra dagar i rad. Om det inte behövs ännu mer, det vet jag inte. Än så länge har jag i alla fall rep söndag, måndag, tisdag och onsdag. 

Alvin får vara hos sin farmor under dom dagarna. Känna lite tråkigt att han ska åka dit imorgon, men jag försöker trösta mig med att han har kul när han är där. Och jag slipper oroa mig över att väcka honom när jag kommer hem sent på kvällen. På onsdag kommer han hem igen! 

Jag igår
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: