Jag har badat i gröt..

Igår var ju som sagt en helkonstig dag. Och för att göra den ännu lite konstigare så bestämde jag mig för att prova en grej jag läste någonstans. Jag läste att om man har i lite havregryn i vattnet när man badar så llindrar det lite av den torra hudeb som man har (om man har torr hud). Jag tänkte att "vad är det värsta som kan hända" och bestämde mig för att testa..

Jah är fortfarande väldigt torr på benen och så, så tyvärr fungerade det inte så som jag hade hoppats... Men det kan ju också finnas orsaker till varför det inte fungerade. Jag har tre alternativ. Antingen så hade jag i för lite havregryn eller så måste man göra det upprepade gånger (typ varje gång eller varannan man badar eller så) eller så är det för att jag hade i lite badtvål efteråt. Jag överväger starkt att prova det igen utan att ha i badtvål. Och kanske ha i lite mer än sist. Bara för att se liksom.. Kan vara kul att testa..

Det var inte jätteroligt att få upp alla blöta havregryn sen, men jag använde mig av papper för att det skulle gå så smidigt som möjligt.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: