Jag är så duktig!

Jag har tömt diskmaskinen, fyllt på med smutsig disk och startat den. Den går för fullt. Passade även på att diska det som inte gick in i maskinen för hand. Såg att Johan inte hade hunnit ge katterna mat i morse, så jag fyllde på skålarna med fräscht vatten och mat. 

Bestämde mig för att äta lite frukost. Jag hörde en duns, men tänkte att det var säkert bara något som katterna klantade till. Gick och rökte. Var på väg in i sovrummet för att bädda sängen. Och jo, visst. Katterna hade varit i farten och vält klädställningen med rena kläder. Bara att plocka upp allt och se glad ut. Bäddade sängen. Och sen fixade jag mig lite snabbt..

Blått linne och mina Corpse Bride-leggings. Känner mig rätt fin faktiskt
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: