Du gamla, du fria

Jaha. Så idag är det nationaldagen och studenten här i stan. Inte för att det betyder något speciellt för mig idag. Jag ska inte ner något på stan idag. Alvin skulle däremot ner på stan med mamma. Det var nåt för barn någonstans där. Det skulle finnas ansiktsmålning och nåt sånt. 

Mina kompisar som är lika gamla som mig skriver på facebook idag att det är 6 år sen dom har tagit studenten. Det måste ju rent automatiskt betyda att det var 5 år sen som jag tog studenten. Jag skulle vilja säga att det kändes som igåt, men det gör det inte. Jag minns studenten rätt väl, men det känns somtidigt som ett avlägset minne. 

Nåja.. Grattis till alla studenter idag. Hoppas ni får en underbar dag med fint väder.

Jag på min student.. 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: