Det där med sömn ja..

Oh my A vad avsnittet vad bra igår.. Det var ett riktigt bra avsnitt att börja med tyckte jag. Spännande att få se fortsättningen! Längtar redan tills nästa vecka! 

Fast det här med sömnen har jag då inte saknat. Somnade runt halv fyra inatt. Vaknade av Johans larm som ringde tjugo i fem. Vaknade när Johan pussade mig hejdå runt sex. Sen väckte Alvin mig när klockan var tio minuter över nio. Jag fick lite smått panik, men min bästa lillasyster hade gett honom frukost så det var bara för mig att slänga på mig kläder snabbt och gå. Hade inte Fia gett honom frukost så hade jag vaknat tidigare eftersom Alvin alltid kommer in till mig om jag inte har vaknat av larmet.

Idag är det praktik. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra där idag, men jag tänkte kolla om det är någon som har tid att öva lite med mig. Jag vill ju bli så bra som möjligt och premiären är mindre än en månad bort. 

Kör på samma stil som igår. Endast mascara i ansiktet och klänning. Läste att det eventuellt skulle börja regna senare, men jag gör på klänning ändå..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: