Ändring av planer

Idag är det Onsdag och jag hade planerat att åka till Lilith och spela in video, men när jag vaknade så blev planerna ändrade. Jag upptäckte att jag måste tvätta och massa sånt, så jag hinner inte åka till henne innan det är dags för rep. Tur att vi har en video klar i nödfall. Så det kommer fortfarande upp en video på söndag. Senare idag kommer även den som jag spelade in igår upp.

Det är bara att det är så typiskt. Det är inte första dagen den här veckan som alla planer ändras i sista minuten och jag får göra något annat. Jag har sån inre stress just nu över att hinna allt jag måste hinna idag. Men jag tänkte att jag ska försöka sitta ner nu i några minuter. Klä på mig och sen börja någonstans.


Första omgången med tvätt är startad i alla fall. Den går för fullt just nu.
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: