Yesterday..

Glömde visst bort att blogga igår.. Det var sjukt mycket hela dagen.. I fredags åkte vi till Borka och Undis landställe för grillning och lite gott att dricka. Det var jättetrevligt och det blev sent så jag och några till sov kvar. På morgonen tränade jag repliker med Marcus. Vi åkte hem en snabbis till honom och strax därefter blev vi hämtade av Amanda..

Amanda körde oss till teatern och mitt från ingenstans fick jag frossa och jätteont i magen. Jag försökte så gott jag kunde och min instats i föreställningen var hyfsad, men jag var inte direkt nöjd. Jag hoppas på att det går bättre idag. Jag är ändå rätt stolt över att jag faktiskt fixade trots att jag inte mådde så bra. 

Efter föreställningen skulle alla åka och bada. Jag hade tänkt att följa mec, men Alvin ringde och sa att han hade ont i huvudet. Han var ledsen och ville bara ha sin mamma.. Så jag åkte hem på en gång istället.. Det var inte nån direkt större fara.. Jag tror mest att han var lite mammasjuk.. Han har ju varit hos sin farmor i ett par dagar och kom hem igår när jag inte var hemma.. 

Nu sitter jag och väntar på att Amanda ska komma och hämta upp mig. Idag börjar föreställningen 15.00 istället för 18.00.. Vädret ser ju inte ut att bli jätteroligt, men vi kör ju ändå så det är bara att le och se glad ut.

Avslutade kvällen med glass igår..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: