Vad hände?

Hoppsan.. Jag råkade visste försvinna lite grann.. Det var inte riktigt meningen.. Jag åkte ut till kulturhuset igår för att repa med Kajsa och sen följde jag med och badade i borsökna.. Vi var ett helt gäng som åkte och vi hade sjukt kul. Som vanligt. Efter badet åkte vi till Ica Maxi och handlade mat och direkt efter åkte vi till kulturhuset och startade grillen..

Det blev rätt sent så jag somnade på en soffa och där sov jag sen. Så det kan gå.. Idag drog jag och badade med syrran. Folket från kulturhuset kom dit och joinade oss sen. Det var så jäkla kul och så underbart skönt i vattnet! Alvin kom dit efter ett tag också. Så mysigt. Sen drog vi till donken och åt. Efter det var det dags att åka hem. 

Jag har typ inte gjort ett skit sen jag kom hem. Pratat med Marcus i telefon och Robin, Kajsa och Marcus på kik. Jag har kollat på lite youtubeklipp och läst några bloggar.. Nu sitter jag och väntar på att PLL ska börja. Det är ju bara en timme kvar typ.. Jag har hörlurar i öronen och megahög musik bara för att jag kan. Jag skulle vilja sjunga till, men Johan och Alvin sover ju så det går inte riktigt...

Gammal badbild på mig
Emma

Vad heter du på kik??

Svar: åh, jag minns inte
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: