Vackra, fina, underbara!

Det här är utan att tveka den jobbigaste videon jag någonsin har gjort. Ännu jobbigare är den att lägga upp. Jag vill inte acceptera det som kommer att hända, men jag vet att jag måste. Som många av er redan vet så har Pubert fel på hjärtat.. Och för er som inte vet så kan ni läsa om det HÄR, HÄR och HÄR. För resten av alla "kattiga" inlägg klickar ni HÄR.
 
På sista tiden har han bara blivit sämre och sämre.. Och imorgon ska han avlivas. Det gör ont i mig att ens tänka på det. Jag vill ha kvar min fina Pubert. Min underbara goa kisse som kör in klorna i min hud när jag ska sova. Min underbara goa kisse som borrar in hela sitt ansikte i mitt när han vill gosa. Min underbara goa kisse som är så sällskapsjuk, kelig och social. 
 
Jag vet att han ska avlivas för sitt eget bästa. Det är bättre att han får vila än att han ska behöva lida mer nu. Jag kan inte vara självisk och ha honom kvar längre. Det här är för hans skull, men jag kommer sakna honom så oerhört mycket. Ingen katt kommer någonsin att kunna ersätta honom!
 
Jag var hemma och sa hejdå till honom idag. Jag passade på att gosa med honom. Pussas och kramas. Kela massor med honom. Det kommer kännas så tomt. Jag kan inte fatta det.. Den här videon är i alla fall till dig Pubert! Jag älskar dig!


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: