Semester bland rånare och indianer

Det roliga som jag skrev inatt är att jag bokade Alvins och min semester igår. Det är helt bokat och betalat. Allt är klart! Det ska bli så underbart skönt och kul att få komma iväg. Det blir jag, Amanda, Marcus och Robin som drar iväg. Vi ska åka till high chaparral om ungefär två veckor.

Jag minns inte hur gammal jag var sist näsr jag var där, men jag skulle tippa på typ 14 kanske och varenda år sen dess har jag velat åka dit igen (jag var där några gånger innan jag fyllde 14 också). Efter att Alvin föddes har jag bara gått och väntat på att han ska komma upp i rätt ålder så att vi kan åka. Och nu är det dags om två veckor! Jag är så himla glad. 

Jag ser allra mest fram emot rånartåget, indianerna, onkel sams sneda hus och showerna! Eller egentligen ser jag väl mest fram emot allt! Jag älskar High Chaparral och har gjort det sen jag var liten! Jag längtar så sjukt mycket!

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: